donderdag 26 februari 2015

Woonwarenhuis

Gisteren heb ik 's ochtends met mijn jongste Piraatje een rondje blauw/gele blokkendoos gedaan. 
Zoals sommige wel zullen weten, moeten we per 1 april ons huis uit. Waar we naartoe gaan weten we nog niet, maar de urgentie-aanvraag is ingediend. Nu maar duimen dat we ook urgentie krijgen! Omdat we dus moeten inpakken, heb ik de administratie uitgezocht en moest ik doosjes hebben om dat per jaar in te doen.
Eerst hebben we natuurlijk een ontbijtje gepakt. Dat hoort erbij als je naar deze winkel gaat.



Daarna ben ik met Piraat G. in de wandelwagen de bovenverdieping gaan verkennen. Ik wilde eens zien of ze nog leuke, nieuwe dingen hebben voor in ons nieuwe huis. En ik kwam best wat leuke dingen tegen!


Een koffie/bijzettafeltje met opbergmogelijkheden. Altijd handig in een rommelig huis met 3 kinderen.


Dit roltafeltje zie ik al bij de bank staan, gevuld met allerlei kleuren garen. Helaas is dat niet zo praktisch met mijn bijna-kruipende Piraatje. Ik denk dat ik dan alle bolletjes binnen no-time als knopenbalen terugvind, compleet met babykwijl.


Mocht er in ons nieuwe huis niet voldoende slaapkamers zijn, dan komen mijn Piraten samen op 1 kamer. Dit stapelbed vind ik wel handig. Het is namelijk ook nog te plaatsen als 2 losse bedden, mocht de slaapsituatie veranderen.


Dit vind ik leuke decoratie voor op de kinderkamers!


De kleuren van de zomercollectie vind ik geweldig. Ik denk dan ook dat er hier wel een paar bekers oid van in huis komen.


Deze middelste lamp wil ik graag boven mijn eettafel. De kleur is super en het design ook. Nu alleen nog J. overhalen, want die ziet het nog niet echt zitten...


En natuurlijk heb ik gevonden wat ik zocht. En iets extra's: een tasje om mijn WIP in mee te nemen.
Bij de kassa werd ik nog aangesproken door een medewerkster op de deken die Piraat G. in de wagen heeft liggen. De deken die ik gisteren liet zien. Ze vond hem erg mooi en haakte vroeger ook weleens iets. Het was een mooie opsteker voor me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten