dinsdag 3 maart 2015

Stap voor stap



Steeds een stukje verder, net als een baby die alles moet leren. Dat gebeurt er nu ook bij ons.
Gisteren een verhelderend gesprek gehad met onze verhuurder. We mogen hier blijven totdat we een ander huis hebben gevonden! En toch gaan we stukje bij beetje alles alvast inpakken, zodat we er klaar voor zijn mochten we er toch ineens uit moeten.

Stapje voor stapje gaat het ook met de jongste Piraat weer beter. Hij heeft zijn 2e bronchitis in zijn jonge leventje alweer te pakken. We zijn dan ook weer druk in de weer met pufjes en zakdoekjes. Gelukkig is zijn koorts weer weg en hoeft hij niet aan de antibiotica.

Stukje bij beetje komt ook de grote dag van mijn zusje dichterbij! 20 maart gaat ze trouwen met haar grote liefde M. Dit weekend hebben we er dan ook een superleuk vrijgezellenfeest gehad dat vergezeld ging met ladingen wijn en apfelkorn.

Stap voor stap komt er ook weer wat rust in mijn hoofd. Maar helaas gaat het nog te vaak mis, dan loopt het over en komt er niets uit mijn handen en moeten J. en de kinderen het helaas ontgelden. Dan word ik chagrijnig en ga ik mopperen. Ik moet toch maar vaker iets op papier gaan zetten, zodat ik dingen niet meer ga vergeten.

1 opmerking: