zondag 14 februari 2016

#Mamaswap


Dit jaar heb ik voor het eerst meegedaan met de #Mamaswap van MamavanElara. Dit was de 3e keer dat ze deze swap organiseerde en de 2e keer na het overlijden van haar dappere dodo Elara.

En wat vond ik het leuk om mee te doen! Ook heel spannend, want vindt de mama, voor wie de swap is, het wel leuk om mijn knutsels te ontvangen? Wat ga ik zelf krijgen? Lukt het me om binnen de tijd alles te maken wat ik in mijn hoofd heb?

Een heleboel dingen zijn dan ook gelukt en ik heb op mijn Instagram account aardig wat sneakpeak's kunnen plaatsen. Ik heb er erg veel lol in gehad om alles te bedenken en te maken.


Alles werd met zorg en liefde ingepakt en in een grote doos gestopt. Naam en adres van de ontvanger erop en in de week voor carnaval verzonden.


In dezelfde week ontving ik mijn eigen pakket! Ik was zo bezig met het samenstellen van mijn pakket voor mijn swapmama, dat ik helemaal niet meer stilgestaan had bij het feit dat ik zelf ook iets zou ontvangen. En nu ik iets had gekregen moest ik gewoon nog anderhalve week wachten tot ik het mocht uitpakken! En dat is voor een ongeduld als ik erg moeilijk...



Gelukkig is het me gelukt om eraf te blijven en werd het vanzelf Valentijnsdag. Oftewel #Mamaswap Uitpakdag!


En wat heb ik een leuke cadeautjes gekregen! In mijn pakket zaten: kaarsjes, een haakpakketje van een vlinder, 2 mooie bolletjes garen, waskrijtjes en vingerverf voor de kinderen, en een autootje voor jongste Piraat. Ook zaten er nog een aantal leuke houten hartjes/bloemetjes in.


Een klein beetje teleurgesteld was ik in eerste instantie wel, weinig/niets zelfgemaakt, maar ik realiseerde me dat mijn swapmama plotseling was opgenomen in het ziekenhuis en niet alles naar haar eigen wens had kunnen afmaken. Desondanks vind ik het supergaaf dat ze toch nog het pakket heeft kunnen versturen.

Het haakpakketje gaat binnenkort natuurlijk gemaakt worden en van de bolletjes garen (in het paars, wat niet echt mijn kleur is, maar wel de kleur van Prinses!) ga ik een dromenvanger maken voor de kamer van Prinses. Hierin wil ik dan ook de houten bloemetjes gaan verwerken. Het resultaat zal ik wel laten zien binnenkort.

En wat het ik nu precies allemaal gemaakt? Een heleboel!


- 2 canvasjes met de namen van de kindjes van mijn swapmama
- een notitieboekje waarvan ik de voorkant versierd heb met lintjes
- een kaarsje van Ikea opgepimpt met hartjes
- waxinelichtjes in een potje met een gehaakte deksel
- hartjes wasco
- voor de kindjes een popje en stapelbekers
- armbandje met de namen van de kinderen
- floting locket met een paar leuke charms
- een theeglas met een gehaakt jasje
- een grote, warme shawl in heerlijk zacht garen.

Helaas heb ik nog niets van mijn swapmama gehoord of gezien. Ik weet niet hoe ze heet op Twitter of Instagram, en op Facebook reageert ze niet op mijn vriendschapverzoek...

Ik weet wel zeker dat ik vaker me ga doen aan zoiets als deze swap! Ik vond het superleuk om telkens nieuwe dingetjes te bedenken en te maken!

Edit: Ondertussen heb ik contact gehad met mijn swapmama en ze vond mijn pakket superleuk!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14714325/?claim=se3s3srq4dn">Follow my blog with Bloglovin</a>

3 opmerkingen:

  1. Leuk is dat een swap heb er al diverse gedaan via een forum en mama groep ooit.
    Veel plezier met je cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je swap die je gegeven hebt. Ook de gekregen, ondanks dat er misschien weinig diy in zat wel aan je gedacht! Leuk dat je binnenkort nog laat zien wat je gemaakt hebt van de ontvangen spulletjes!
    Ik heb vandaag ook een blogje geplaatst over mijn mamaswap :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is zeker gedacht aan mijn hobby's! Ik zal je blogje eens gaan lezen.

      Verwijderen