vrijdag 12 februari 2016

Vakantietraditie

Het is alweer de laatste dag van de vakantie en dat betekent traditiegetrouw een tripje naar Ikea.


Eerst maar eens een lekker ontbijtje, voor de Piraten zijn dat pannekoekjes en voor de Prinses en ik een ontbijtje. Het past dan wel niet in mijn afvalplan, maar daar is in de vakantie sowieso niets van gekomen.


Na het ontbijt mogen oudste Piraat en Prinses lekker even spelen in Småland en gaan jongste Piraat en ik door de winkel struinen. Het enige wat ik hoef te hebben is een nieuwe wc-borstel en misschien een mooie mok.


En het is natuurlijk weer iets meer geworden...
Een wc-borstel, 2 mooie plantjes met potjes en een setje reisflesjes voor shampoo en badschuim. Daar kan ik thuis de badschuim voor de oudste 2 in doen zodat ze niet de hele fles leegknijpen en we misschien wat langer dan 2 dagen met een fles badschuim doen. Een leuke mok heb ik helaas niet kunnen vinden. Ik vind ze bij Ikea momenteel een beetje saai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten